CZ
USA   |   UK   |   IT   |   DE   |   AT   |   CZ   |   SK

Nejčastěji kladené otázky


1. Jak si objednám zboží?

Zboží si objednáte prostřednictvím této internetové stránky. Vyberte si jazyk a platební menu, ve kterém chcete nakupovat. Zboží vložte do košíku, přejděte do pokladny, vyplňte vaše kontaktní údaje a potvrďte objednávku.


2. Jak zaplatím objednávku?
Objednávku můžete platit prostřednictvím platebního systému PAYPAL nebo přes platební bránu GoPay. V některých zemích je možný nákup na dobírku. Pokud je ve vaší zemi tato možnost dostupná, systém vám ji automatiky nabídne při potvrzování objednávky ve způsobu platby.


3. Kdo a kdy mi zboží doručí?
Zboží vám doručí kurýrní společnost DHL, nebo její doručovací partneři, kterých má po světě. Po odeslání zboží na vaši adresu vám zašleme sledovací číslo, se kterým můžete sledovat, celém kde se vaše zásilka nachází.


4. Co v případě, že nebudu se zbožím spokojená?
V případě, že se zbožím nebudete spokojená, můžete nám jej poslat zpět na některou z našich adres. Jejich přehled naleznete ZDE.
Peníze vám vrátíme zpravidla do 14 dnů od doručení ze sběrného depa. Spolu se zbožím zašlete tento vyplněný reklamační formulář.